A A A K K K
для людей із порушенням зору
Соколівська громада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли до Соколівської сільської ради за 2021 рік

Дата: 02.02.2022 09:31
Кількість переглядів: 255

Соколівська сільська рада проводить роботу із зверненнями громадян відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ ), інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України 14 квітня 1997 року №348 (із змінами та доповненнями), класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 (із змінами та доповненнями), Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, доручення керівника апарату ОДА.

Упродовж січня – грудня 2021 року опрацьовано і зареєстровано всього 278 звернень громадян.

Із них: 53 громадяни звернулись на особистий прийом до сільського голови, через Кіровоградський регіональний контактний центр надійшло 33 звернення, через Урядову гарячу лінію - 6, через Гарячу лінію голови ОДА- 3 , через інші органи влади – 4 звернення.

За ознакою надходження: первинне - 250, повторне - 4, дублетне- 1, неодноразове - 11, масове – 12 звернень.

Усього, з урахуванням колективних звернень до Соколівської сільської ради протягом січня - грудня 2021 року звернулось 631 громадянин.

За категорією авторів: від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій надійшло 7 звернень, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 17, від ветеранів праці –1, від "дітей війни" –1, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи –1, інші категорії – 250 звернень громадян.

 За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до Соколівської сільської ради протягом вказаного періоду, 5 становлять пропозиції (зауваження), 224 – заяви (клопотання), 15 – скарги, крім цього надійшло         34 інформаційних запитів.

Кількість питань  порушених у зверненнях громадян, що надійшли до сільської ради протягом січня – грудня 2021 року становить - 278.

Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян: комунальне господарство -  75 звернень, з них :

санітарний стан, благоустрій населених пунктів, прибудинкових територій - 33;

будівництво та ремонт доріг, вулиць - 25;

електропостачання населених пунктів, будинків – 10 звернень;

забезпечення паливом, скрапленим газом (крім дитячих установ, учбових закладів), плата за житло, комунальні послуги - 3;

інше – 4 питання.

Питання молоді. Фізична культура і спорт – 13 звернень. Із них: діяльність закладів для молоді - 12, спорт - 1.

З питань аграрної політики і земельних відносин зареєстровано - 39 звернень громадян, з них: надання земельних ділянок у власність - 30, встановлення меж земельних ділянок - 4, інше - 5.

Транспорт і зв´язок – 12 звернень, у тому числі : робота пасажирського транспорту (у т.ч. електричного транспорту) - 5, пільгове перевезення пасажирів - 2, дяльність радіо, телемережі, послуги Інтернет, мобільного зв´язку - 3, інші питання - 2.

З питань соціальної політики та соціального захисту населення  зареєстровано – 20 звернень громадян. З них : надання матеріальної     допомоги -13, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії, виплати допомоги на дітей – 4, призначення, перегляд розміру трудової , соціальної пенсії та її виплат - 1.

Праця і заробітна плата – 4 звернення громадян. Серед основних питань: працевлаштування ( т.ч. роботи служб зайнятості), виплата допомоги по безробіттю.

Екологія та природні ресурси – 11 звернень, у тому числі : забруднення атмосфери – 4, поводження з відходами - 1, інші питання -6.

Також порушені питання у сфері житлової політики – 7; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 7; діяльність підприємств та установ – 5; освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 5; культура та культурна спадщина, туризм - 2 звернення; охорона здоров´я - 7; діяльність об´єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1; діяльність органів місцевого самоврядування – 3; інше – 67.

Всі звернення, що надходять до сільської ради, розглядаються її керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям щодо вивчення, перевірки і вирішення порушених у зверненні питань.

Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Протягом січня-грудня  2021 року дванадцять звернень надіслано за належністю (ст. 7 Закону України "Про звернення громадян"), на                     193 звернення – надані роз’яснення по суті порушених питань; 67вирішено позитивно; 6 звернень – перебувають у стадії розгляду.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, які брали або беруть участь у проведенні операції об’єднаних сил, членів їх сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Створено умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до приміщення сільської ради, до Центру надання адміністративних та соціальних послуг Соколівської сільської ради.

Особистий прийом громадян сільським головою здійснюється в понеділок, п'ятницю – з 9 до 12 години, середу – з 13 до 16 години, відповідно до графіка особистого прийому громадян, затвердженого розпорядженням Соколівського сільського голови від 29 грудня 2020 року № 123.

Заступниками сільського голови та старостами особистий прийом проводиться протягом робочого часу, а прийом громадян працівниками структурних підрозділів проводиться щоденно.

Також забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний вебсайт Соколівської громади https://sokolivske-gromada.gov.ua, де мешканці сільської ради мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб Соколівської сільської ради.

Щотижня, на нарадах у сільського голови, звертається увага заступників, керівників відділів сільської ради, старост на вжиття дієвих заходів при розгляді звернень громадян з метою вирішення їх нагальних проблем. На засіданні виконавчого комітету сільської ради у січні буде розглянуто підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік та стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

В Соколівській сільській раді та в структурних підрозділах і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців громади.

Діяльність Соколівської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь