A A A K K K
для людей із порушенням зору
Соколівська громада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли до Соколівської сільської ради протягом 2022 року.

Дата: 01.02.2023 11:50
Кількість переглядів: 104

Соколівська сільська рада проводить роботу із зверненнями громадян відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ ), інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України 14 квітня 1997 року №348 (із змінами та доповненнями), класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 (із змінами та доповненнями), Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, доручення керівника апарату ОДА.

26 липня 2022 року на засіданні виконавчого комітету Соколівської сільської ради було розглянуто питання про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Соколівської сільської ради за І півріччя 2022 року.

До Соколівської сільської ради протягом 2022 року надійшло 195 звернень громадян.

Із загальної кількості звернень: 80 (41%) надійшло поштою (електронною поштою), через органи влади – 73 звернень (37,5%), 42 (21,5%) отримано на особистих прийомах громадян керівництвом сільської ради.

Загальна кількість індивідуальних звернень, що надійшли до сільської ради у 2022 році становить 186 (95,4%), колективних – 9 (4,6%) звернень. Усього, з урахуванням індивідуальних та колективних звернень, до Соколівської сільської ради протягом 2022 року звернулося 573 громадянина.

За ознакою надходження: первинне – 184 (94,4%), дублетне- 3 (1,5%), неодноразове –8(4,1%).

За категорією авторів: від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій надійшло 1 звернення, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 8, від "дітей війни" –2, від багатодітної сім'ї - 1 звернення, інші категорії – 183 звернення громадян .

 За видами звернень: із усіх звернень, що надійшли до Соколівської сільської ради протягом вказаного періоду, 2 становлять пропозиції (зауваження), 184 – заяви (клопотання), 9 – скарги.

Серед найбільш актуальних питань порушених у зверненнях є : соціальна політика та соціальний захист населення, комунальне господарство, аграрна політика і земельні відносини.

З питань соціальної політики та соціального захисту населення  зареєстровано – 56 звернень громадян. З них : надання матеріальної допомоги - 9, призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 4, інші питання - 43.

Питання комунального господарства становлять - 39 звернень, з них: санітарний стан, благоустрій населених пунктів, прибудинкових територій - 18; будівництво та ремонт доріг, вулиць - 7; електропостачання населених пунктів, будинків – 2 звернення; забезпечення паливом, скрапленим газом (крім дитячих установ, учбових закладів) - 5, гаряче та холодне водопостачання - 4; інше – 3 питання.

З питань аграрної політики і земельних відносин зареєстровано - 23 звернення громадян, з них: надання земельних ділянок у власність - 6, встановлення меж ділянок у власність - 3, передача в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї - 1, інше - 13.

Транспорт і зв´язок – 4 звернення, у тому числі : робота пасажирського транспорту (у т.ч. електричного транспорту).

Праця і заробітна плата – 6 звернень громадян. Серед основних питань: працевлаштування (у т.ч. роботи служб зайнятості), виплата допомоги по безробіттю- 3, оплата праці, виплати заробітної плати, розрахунки при звільненні -1, інші питання - 2 звернення.

Охорона здоров'я - 9 звернень, у тому числі: надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками, надання медичної допомоги дітям, неправомірні дії працівників охорони здоров'я.

Також порушені питання у сфері житлової політики – 8; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації - 3; сімейна та гендерна політика, захист прав дітей - 3; діяльність підприємств та установ – 1; освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність - 1; культура та культурна спадщина, туризм - 1 звернення; діяльність органів місцевого самоврядування – 7; екологія та природні ресурси - 1; промислова політика - 1, економічна, цінова, інветиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво -1; інше – 37 звернень.

Всі звернення, що надходять до сільської ради, розглядаються її керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям щодо вивчення, перевірки і вирішення порушених у зверненні питань. 

Автори звернень обов’язково повідомляються про результати розгляду. Протягом січня-грудня  2022 року 2 звернення надіслано за належністю (ст. 7 Закону України "Про звернення громадян"), на 111 звернень – надані роз’яснення по суті порушених питань; 75 вирішено позитивно; 7 звернень – перебувають у стадії розгляду.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої України, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, які брали або беруть участь у проведенні операції об’єднаних сил, членів їх сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Створено умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до приміщення сільської ради, до Центру надання адміністративних та соціальних послуг Соколівської сільської ради.

Особистий прийом громадян сільським головою здійснюється в понеділок, п'ятницю – з 9 до 12 години, середу – з 13 до 16 години, відповідно до графіка особистого прийому громадян, затвердженого розпорядженням Соколівського сільського голови № 123 від 29 грудня 2020 року «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом сільської ради».

Заступниками сільського голови та старостами особистий прийом проводиться протягом робочого часу, а прийом громадян працівниками структурних підрозділів проводиться щоденно.

Також забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний вебсайт Соколівської громади https://sokolivske-gromada.gov.ua, де мешканці сільської ради мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб Соколівської сільської ради.

Щотижня, на нарадах у сільського голови, звертається увага заступників, керівників відділів сільської ради, старост на вжиття дієвих заходів при розгляді звернень громадян з метою вирішення їх нагальних проблем. На засіданні виконавчого комітету сільської ради у січні 2023 року буде розглянуто підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

В Соколівській сільській раді та в структурних підрозділах проводиться робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців громади. 

Діяльність Соколівської сільської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь