Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків: безоплатна програма для підтримки бізнесу
Офіс з розвитку підприємництва та експорту допомагає українському бізнесу та запускає безоплатну Програму індивідуальних досліджень зовнішніх ринків. Її мета – підвищити шанси на досягнення успіху та зменшити можливі ризики. Про це повідомляє Дія.Бізнес.
Участь у програмі можуть взяти як експортери-початківці, так і «досвідчені гравці», які хочуть вийти на нові ринки. Зокрема, компанії-виробники харчової продукції, напоїв, товарів для дому, одягу та взуття, косметики та засобів особистої гігієни.
Після подання заяв буде відібрано 40 українських компаній. Вони можуть обрати до трьох цільових країн, куди планують постачати продукцію. До кінця жовтня учасники програми отримають необхідну їм інформацію.
Дослідження допоможе визначити особливості попиту, оцінити можливості ринку та конкурентне середовище у вибраних країнах. Це дозволить українським підприємцям обрати найбільш економічно вигідну експортну стратегію.
Для участі в програмі необхідно до 1 вересня зареєструватися за посиланням. Детальніше про умови та критерії відбору – на сайті Дія.Бізнес.