Соколівська громада
Кіровоградська область, Кропивницький район

Уже 79 тисяч працівників області мають електронну трудову книжку

Дата: 25.04.2025 10:57
Кількість переглядів: 11

Фото без опису

Уже 79 тисяч працівників області мають електронну трудову книжку

 

З часу запровадження обліку трудової діяльності працівників у електронному вигляді на підставі поданих страхувальниками та застрахованими особами скан-копій документів, що містять відомості про страховий стаж, Пенсійним фондом України забезпечено актуальність у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі РЗО) електронних трудових книжок для 79 тис. працівників області, що становить 44 % від їх середньооблікової чисельності (за даними звітності страхувальників).

Тож з огляду на сплив більш ніж половини строку, встановленого на оцифрування паперових трудових книжок, а також інших документів, що містять відомості про страховий стаж, з метою планомірного процесу подання їх скан-копій упродовж законодавчо визначеного граничного терміну(до червня 2026 року),рекомендуємо всім страхувальникам активізувати роботу щодо подання до Пенсійного фонду України скан-копій документів, що містять відомості про страховий стаж працівників, для подальшого їх оцифрування та включення до РЗО.

При плануванні такого процесу страхувальникам слід враховувати можливі перебої в електропостачанні, а також у стабільній роботі вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України в разімасового перенесення страхувальниками терміну подання скан-копій документів на більш пізні періоди.

Для страхувальників, які лише розпочинають таку роботу, додатково нагадуємо, що подання скан-копій документів про стаж здійснюється за допомогою функціоналу електронного кабінету страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, в підрозділі “Відомості про трудову діяльність працівника / трудова книжка” розділу “Комунікації з ПФУ”головного менюособистогокабінету.

Скановані копії виготовляються з оригіналів документів, у кольоровому форматі, мають бути якісними та придатними для сприйняття їх змісту.

Функціонал електронного кабінету страхувальника на підготовчому етапі до створення звернення “скан-копія трудової книжки містить нагадування відповідальним особам страхувальника щодо послідовності дій та вимог для підготовки скан-копій документів, а також можливість перегляду результатів опрацювання такого звернення в екранній формі.

Страхувальникимають ознайомити найманих працівників з результатами оцифрування їх трудових книжок, оскільки некоректні записи щодо окремих періодів трудової діяльності, з урахуванням зауваженьта внесених рекомендацій, можна відкоригувати на підставі підтверджуючих довідок, передбачених Порядком підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 637 від 12.08.1993 (із змінами).

Документи, визначені таким Порядком (виписки з наказів, довідки, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання, інші документи, які містять відомості про періоди роботи) є підставою для внесення відомостей до частини персональної електронної облікової картки застрахованої особи в РЗО, що відображає трудову діяльність застрахованої особи, в тому числі за період до 01 січня 2004 року.

Детальні роз’яснення стосовно порядку подання страхувальниками скан-копій документів, які містять відомості про трудовий стаж працівників, оприлюднено на інформаційній сторінці вебпорталу Пенсійного фонду України (pfu.gov.ua): розділ “Послуги”, підрозділ “Як скористатись послугами”, рубрика “Електронна трудова книжка: про що варто знати роботодавцям і працівникам”.

Також компетентні роз’яснення стосовно порядку подання скан-копій документів, які містять відомості про трудовий стаж працівників, можна отримати від відповідальної особи Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області за телефоном: 068 534 6824.

 

 

Володимир ІЩЕНКО,

начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

Головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь